W+K Tokyo

Levi’s Go Forth Campaign “Now is Our Time”

The Levi’s brand introduced the first global campaign in the brand’s 138 years of history, “Go Forth – Now is Our Time” is now launching in 24 countries around the world.

Levi’sブランド138年の歴史上、初となるグローバルキャンペーン「Go Forth」Now is Our Timeが本日より世界24カ国で同時展開されました。

levis_manifesto.jpg

The campaign tag line is “NOW IS OUR TIME.” It presents a message that anything can happen in our life, but no matter what happens, we should accept our time and keep a positive attitude. It’s a phrase representing positive feelings of those who try to move forward in their jeans. “GO FORTH” is Levi’s brand message. Through the message, Levi’s is transmitting the spirit to survive the modern world while reminding us the pioneers who carved out the frontier (New World) in jeans during the period of development and settlement of the American West.

キャンペーンメッセージは「NOW IS OUR TIME」(今こそ、オレたちの時代)生きていればいろんなことが起きる。しかし、たとえ何が起きても、これが自分たちの時代、前向きに行こう。というメッセージが込められています。ジーンズを穿いて前に進もうとするポジティブな気持ちをのせた言葉です。  「GO FORTH」はリーバイスのブランドメッセージ。西部開拓時代にジーンズを穿いてフロンティア(新天地)を開拓した男たちを彷彿とさせながら、現代社会を生き抜くためのスピリットを広告として発信しています。

goforth.jpg