W+K Tokyo

NIKE Football presents:

サッカーワールドカップが始まり、Nike Footballのグローバルブランドメッセージである「RISK EVERYTHING」のもと、日本では Nagatomo Approves というソーシャルキャンペーンをスタートしました。

Soccer World Cup has started. Under the global brand message of Nike Football “RISK EVERYTHING”, the social campaign Nagatomo Approves launched in Japan.

Nike Football JPのtwitterアカウント(@NikeFootball_JP)に投稿されたプレーから、長友選手がリスクを恐れぬ勇敢なプレーに、「合格」をだして認定するというもの。キックオフムービーとなる、Zlatan Approves of Nagatomo Approves では、その概要をズラタン・イブラヒモビッチ選手のパペットが「長友合格」を説明しています。

In this campaign, Nagatomo approves a fearless and risk-taking play, which was submitted to Nike Football JP twitter account (@NikeFootball_JP). In the kick-off movie “Zlatan Approves of Nagatomo Approves”, the puppet Zlatan Ibrahimović explains how Nagatomo Approves works.


@NikeFootball_JP
https://twitter.com/NikeFootball_JP

先日公開された「The Last Game」も引き続きお楽しみください。
We hope you’ll also enjoy “The Last Game” launched in the beginning of this month.