W+K Tokyo

Celebrate the voices of Korean youth: Nike Korea ‘Hear Us’

On November 12, when all of Korea was talking about the country’s youth taking the national college entry exams, Nike Korea offered a different point of view by launching the 60-second film “Hear Us”, created by Wieden+Kennedy Tokyo.

11月12日韓国、国中が注目する大学進学試験が行われるなか、ナイキ・コリアより韓国の若者に向けたフィルム「Hear Us」がローンチ。企画・制作を手がけたのはワイデン+ケネディ東京です。

The film features the voices of Korean youth taking control of their fate and explaining the importance of sport in their lives. The film “Hear Us” follows the successful launch of the 90-second film “Play Loud,“ which kicked off the Nike Korea Just Do It campaign in August.

フィルムは、自分自身の将来について、そしてスポーツが持つパワーについて自分たちの声で表現する、韓国の若者の生の声から出来ました。「Hear Us」は、8月にローンチしたJust Do Itキャンペーンローンチフィルム「Play Loud」に次ぐ作品です。

Just Do It