W+K Tokyo

Booking.com | Here’s to the Explorers

Booking.com_01Booking.com_02Booking.com_03Booking.com_04

You are an explorer. You don’t go on holiday. You go on adventures. When you get there, you plant your flag. ​​Find the perfect basecamp for your adventure. ​​Booking.com

Booking.com, Planet Earth ’s #1 accommodation site, has big ambitions in Japan. To kick off its first-ever brand campaign in Japan, we created​ the TVC (60, 30 and 15-sec), “Here ’s to the Explorers, ” as a part of a new integrated brand campaign. The campaign also includes the launch of the social accounts Instagram (@bookingcom_jp) and Twitter (@bookingcom_jp).

日本人の旅のスタイルは変化しています。そして、新しいタイプの旅行者が生まれています。彼らは、自分が求めるものは何かを知っていて、自分に合ったユニークな休暇を過ごしたいと考えています。そんな彼らにとって、宿泊施設は単なる休息の場ではありません。そこは、新しい旅が始まり、すばらしい体験が生まれる拠点になります。彼らは、ただの旅行者ではありません。冒険者になるのです。

世界最大の宿泊予約サイトBooking.com (ブッキング・ドットコム) は、日本における初のブランドキャンペーン「HERE'S TO THE EXPLORERS / あなたは 冒険者」をローンチしました。また、本キャンペーンでは、Booking.comのソーシャルメディア (Instagram/@bookingcom_jp, Twitter/@bookingcom_jp)もローンチしました。

#Booking冒険

Read More